15 Mart 2014 Cumartesi

Beni kaybetmeyi kazandın sevgili.

Kazandın sevgili. Kazancın büyük oldu. Beni kaybetmeyi kazandın. Sonunda istediğini elde ettin. Acımıyor artık içim. Kalbimin parçalandığını hissetmiyorum artık. Belki de parçalanacak bir kalp bırakmadın bunu bilemeyiz. Ama senin parçaladığın kalbi düzeltecek insanlar var bundan sonra. Sen yoksun. Aynı senin istediğin gibi. Olma zaten bu saatten sonra. Kabul etmez yüreğim daha büyük bir terk edilmeyi. Hiçbir şarkı anlatamaz yaşadığım hüznü ve birazda kederi. Kimse sevdiğini üzmek istemez. Onu acıtmak istemez. Sen nasıl oldun da bu kadar kör oldun bu kadar üzebildin beni bilmiyorum. Artık hiçbir cümle kuramıyorum sana. Ve bu kuramadığım cümlelerden destanlar yazıyorum. Tekrar tekrar ve boş yere. Bunu bildiğim halde yazıyorum işte. Tüm hiçliklerimi yazıyorum. Ben seni tanıdığımı sanırdım ve seninde beni anladığını. Yanılmışım sen tanınmaz oldun ben anlaşılmaz. Bizi bu hale getiren ne oldu
bunu anlamak zor değil herhalde. Senin intikam duygun kabardı benim yaram kanadı ve çok fazla canım yandı. O kadar kanadım o kadar çok acıdım ki artık büyük acılar bile küçük gelmeye başladı. Annem hep der 'daha ne acılar göreceksiniz bunlar ne ki ?' diye. Gerçekten sormak lazım hayata daha büyük acıların ön hazırlığımı bunlar acaba ? Onu bunu bilmem ama evet ben hazırım. Öldürmeyen şey güçlendirirmiş. Şimdi sayende çok güçlüyüm ve kendime inanıyorum. Acıya güveniyorum. Mutluluğun tadını biliyorum. Ve sevmek nedir biliyorum. Yani şunu söylemek istiyorum ki. Korkmuyorum. Sevmekten de yenilmekten de korkmuyorum. Çünkü korku güçlendirmiyor. Ve ben güçlüyüm. Korkularımla üzerime gelinmesinden hiç çekinmiyorum. Hayata hodri meydan diyorum. Senin yapamadığını yapıyorum. Gitmek terk etmek demek değil küçük adam. Gitmek yenilmek. Gitmek korkmak. Ve gitmek aslında kaybetmek. Asıl terk etmek vazgeçmeyi bilmek. Ve ben vazgeçtim. Senden de senin gibilerden de vazgeçtim. Şimdi sıra sende belki de. Gitmek benden vazgeçmek değildi. Sen sadece yenildin. En büyük korkuna yenildin. İstediklerini yaşayamama korkuna yenildin. Ve benden vazgeçtin zannettin. Ve hala da zannetmeye devam ediyorsun. Korkularına yeniliyorsun. Aklındakinin peşinden gidip kalbindekini ertelemek değil kazanmak. Senin ki kazandığını sanıp yanılmak. Ama olsun bir gün gelecek gerçekler gün yüzüne çıkacak ve o zaman kazananda olmayacak kaybedende. Çünkü aşkta kazanan yoktur sevgili. Aşk bir oyun gibi görünür ama aslında insanın kendisidir aşk. Sen oynamazsın aşkla. Sen aşk olursun. Üzgünüm ki sen aşk olmayı haketmedin. Ben sana teklif sundum sen anlamadın. Ne yazık ki bu oyunda bir kaybeden var. Çelişkiyi anlayabilirsen ne mutlu sana. Bu oyunu sen kaybettin sevgilim. İyi pişmanlıklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder