24 Mart 2014 Pazartesi

' Android Telefonlara BackTrack Kurma /HackerSofi (Resimli Anlatım)

' Android Telefonlara BackTrack Kurma /HackerSofi (Resimli Anlatım)



' Merhaba Arkadaşlar. BackTrack Vazgeçilmez Bir Linux İşletim Sistemidir. Bu Sistem Genellikle Bilgisayar Üzerinden Çalıştırılır Bugün Android Telefonlarda Çalıştırmayı Göstereceğim. 

' İhtiyacımız 0lanlar:

Android VNC = İndirmek İçin Tıkla

BusyBox = İndirmek İçin Tıkla

Android Terminal Emulator = İndirmek İçin Tıkla

BackTrack 5 GNOME ARM = İndirmek İçin Tıkla


' Ayrıca Android İşletim Sistemine Sahip Bir Telefon Ve 5 GB Boş Alan. Bunları Temin Ettikten Sonra Kurulumuna Geçelim..

1. Adım: BT5 GNOME ARM Dosyasını İndirdikten Sonra RAR'dan Çıkarıp Sade Bir Hale Getiriyoruz..

This image has been resized.Click to view original image



2. Adım:' Telefon Hafızasında BT5 İsimli Bir Klasör Açıp Bu Dosyaları BT5 Klasörüne Atıyoruz..

This image has been resized.Click to view original image


' Evet Arkadaşlar Bundan Sonrasını Telefona Geçip Hallediyoruz..


3. Adım: ' İndirdiğimiz BusyBox'u Açıp Kuruyoruz...



4. Adım: İndirdiğimiz Terminal Editor'u Açıp Root Yetkisi Veriyoruz. ( " su " )



5. Adım: BT5 Dizinine Gidip BootBt Dosyasını Çalıştırıyoruz.. ( " cd /sdcard/BT5 " " sh bootbt " ) 




6. Adım: ' BackTrack'ı Açabilmemiz İçin Bir Şifre Belirliyoruz. ( " vncpasswd " " Şifreniz " " Tekrar Şifreniz " " n " )




7. Adım: ' BackTrack'e En Ve Boy Belirtiyoruz. ( " tightvncserver -geometry 1280x800 " )



8. Adım: ' Terminal'de İşimiz Bitti. Şimdi AndroidVNC'yi Açıyoruz



9. Adım:' Altta Verdiğim Boşlukları Dolduruyoruz.
Nickname: root
Password: ****** ( 6. Adımda Yazdığımız Şifreyi Yazıyoruz )
Address: localhost
Port: **** ( 7. Adımda Verilen LocalHost Sayısını Yazıyoruz.) (Örnek: New 'X' desktop is localhost:3Localhost 3 Demiş Bize 0 Zaman Port 5903 0luyor.
Username: root
Color Format 24-Bit Color (4 bpp)

10. Adım: Yukarıdaki Ayarları Yaptıktan Sonra Connect Diyip BackTrack'ı Açıyoruz 

This image has been resized.Click to view original image

' Sistemden 1-2 SS





This image has been resized.Click to view original image


Dipnot: 0x90 Abime Teşekkürler.
' Makale Tamamen Bana Aittir.
' Anlatımda Kullanılan Telefon Samsung Galaxy S III 'dür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder